Η ανάπτυξη του μίγματος μάρκετινγκ και επικοινωνιακής πολιτικής των ξενοδοχείων Boutique [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Καραΐσκου, Αναστασία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2006
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/8CCC51A322CD5F8DC22571BD002BA641/?OpenDocument
Item Description:Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών.
Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Physical Description:1 Cd-rom (1,16 ΜΒ) : γραφήμ., πίν.
Bibliography:Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.