Η ανάπτυξη του μίγματος μάρκετινγκ και επικοινωνιακής πολιτικής των ξενοδοχείων Boutique [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Καραΐσκου, Αναστασία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2006
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/8CCC51A322CD5F8DC22571BD002BA641/?OpenDocument
LEADER 01407nam a2200241 a 4500
001 844981
005 20171111231252.0
008 060615s2006 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Καραΐσκου, Αναστασία 
245 1 2 |a Η ανάπτυξη του μίγματος μάρκετινγκ και επικοινωνιακής πολιτικής των ξενοδοχείων Boutique  |b [Διπλωματική διατριβή] /  |c Αναστασία Καραΐσκου 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2006 
300 |a 1 Cd-rom (1,16 ΜΒ) :  |b γραφήμ., πίν. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Ξενοδοχεία  |x Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Ξενοδοχεία  |x Επικοινωνιακή πολιτική 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/8CCC51A322CD5F8DC22571BD002BA641/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc79f56c5ad13446fc4df1  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books