Εφαρμογή των αρχών της δομημένης προσέγγισης για τη διδασκαλία χειροτεχνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό/
Main Author: | Στεφανίδου, Ελισσάβετ |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Μαυροπούλου, Σοφία |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/13379 |
Similar Items
-
Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε ένα παιδί με αυτισμό : με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών /
by: Μαργαρίτη, Γεωργία
Published: (2004) -
Διδασκαλία δεξιοτήτων παιχνιδιού σε παιδιά με αυτισμό/
by: Παπαδοπούλου-Μαρούλα, Ελένη
Published: (2009) -
Συμπεριφοριστικές προσεγγίσεις σε άτομο με αυτισμό: μελέτη περίπτωσης/
by: Παπάζογλου, Θεοδώρα Γ.
Published: (2014) -
Διδακτικές εφαρμογές για την ένταξη ατόμων με αυτισμό στο γενικό σχολείο και σε χώρους εργασίας/
Published: (2008) -
Understanding and teaching children with Autism/
by: Jordan, Rita
Published: (1995)