Εφαρμογή των αρχών της δομημένης προσέγγισης για τη διδασκαλία χειροτεχνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό/

Main Author: Στεφανίδου, Ελισσάβετ
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Μαυροπούλου, Σοφία
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2004
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/13379
LEADER 01454nam a2200241 a 4500
001 835072
005 20171111231243.0
008 040916s2004 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 371.94 
100 1 |a Στεφανίδου, Ελισσάβετ 
245 1 0 |a Εφαρμογή των αρχών της δομημένης προσέγγισης για τη διδασκαλία χειροτεχνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό/  |c επιμέλεια Στεφανίδου Ελισσάβετ ; επιβλέπουσα Μαυροπούλου Σοφία 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a 124 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 113-114). 
650 1 0 |a ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
700 1 |a Μαυροπούλου, Σοφία 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής  |u http://hdl.handle.net/11615/13379 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc78c96c5ad13446fc124a  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΠΕΑ/2004 ΣΤΕ BSM  |t 1  |x m  |z Books