|
|
|
|
LEADER |
01454nam a2200241 a 4500 |
001 |
835072 |
005 |
20171111231243.0 |
008 |
040916s2004 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 371.94
|
100 |
1 |
|
|a Στεφανίδου, Ελισσάβετ
|
245 |
1 |
0 |
|a Εφαρμογή των αρχών της δομημένης προσέγγισης για τη διδασκαλία χειροτεχνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό/
|c επιμέλεια Στεφανίδου Ελισσάβετ ; επιβλέπουσα Μαυροπούλου Σοφία
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2004
|
300 |
|
|
|a 124 σ. :
|b εικ., πίν. ;
|c 30 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 113-114).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
700 |
1 |
|
|a Μαυροπούλου, Σοφία
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
|u http://hdl.handle.net/11615/13379
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc78c96c5ad13446fc124a
|c 998a
|d 945l
|e DISS ΠΕΑ/2004 ΣΤΕ BSM
|t 1
|x m
|z Books
|