Οι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξης/
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/44182 |
Internet
http://hdl.handle.net/11615/44182Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | THESIS 371.94 ΔΕΜ | 2 | Προβολή | OPAC |