|
|
|
|
LEADER |
01540nam a2200253 a 4500 |
001 |
892002 |
005 |
20171111231333.0 |
008 |
140116s2013 gr r 000 0 eng d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.94
|
100 |
1 |
|
|a Δέμη, Αικατερίνη
|
245 |
1 |
3 |
|a Οι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξης/
|c Δέμη Αικατερίνη ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Μαυροπούλου Σοφία
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 70 σ. :
|b πίν. ;
|c 30 εκ. +
|e 1 cd-rom
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 53-61).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΥΤΙΣΜΟΣ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ *
|x ΣΤΑΣΕΙΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
700 |
1 |
|
|a Μαυροπούλου, Σοφία
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
|u http://hdl.handle.net/11615/44182
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc81466c5ad13446fda965
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 371.94 ΔΕΜ
|t 2
|x m
|z Books
|