Οι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξης/

Main Author: Δέμη, Αικατερίνη
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Μαυροπούλου, Σοφία
Format: Book
Language:English
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2013
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/44182
LEADER 01540nam a2200253 a 4500
001 892002
005 20171111231333.0
008 140116s2013 gr r 000 0 eng d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a eng 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.94 
100 1 |a Δέμη, Αικατερίνη 
245 1 3 |a Οι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξης/  |c Δέμη Αικατερίνη ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Μαυροπούλου Σοφία 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2013 
300 |a 70 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 cd-rom 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 53-61). 
650 1 0 |a ΑΥΤΙΣΜΟΣ * 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ *  |x ΣΤΑΣΕΙΣ 
650 1 0 |a ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
700 1 |a Μαυροπούλου, Σοφία 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής  |u http://hdl.handle.net/11615/44182  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc81466c5ad13446fda965  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.94 ΔΕΜ  |t 2  |x m  |z Books