Οι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξης/
Main Author: | Δέμη, Αικατερίνη |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Μαυροπούλου, Σοφία |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/44182 |
Similar Items
-
Νευροψυχολογική αξιολόγηση της παρεγκεφαλιδικής λειτουργίας σε παιδιά με αυτισμό/
by: Τσιφτζή, Φωτεινή
Published: (2006) -
Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε ένα παιδί με αυτισμό : με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών /
by: Μαργαρίτη, Γεωργία
Published: (2004) -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό/
by: Παπουτσή, Χριστίνα
Published: (2012) -
Στρατηγικές υποστήριξης και διδασκαλίας παιδιών σε φάσμα αυτισμού/
by: Καβαλιώτης, Απόστολος, Αρχιμανδρίτης
Published: (2009) -
Διδασκαλία δεξιοτήτων παιχνιδιού σε παιδιά με αυτισμό/
by: Παπαδοπούλου-Μαρούλα, Ελένη
Published: (2009)