Η ικανοποίηση των πελατών στις επισιτιστικές μονάδες η περίπτωση του "Αγαμέμνων Παλλάς": [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Παπαμιχαήλ, Ελένη |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/$defaultview/E3A310A60901278BC2257539004CF6DD/$File/PAPAMIXAIL 20ELENH.pdf?OpenElement |
Similar Items
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας στις επισιτιστικές επιχειρήσεις σημερινά δεδομένα - εξελίξεις - προοπτικές: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Διονυσοπούλου, Δανάη
Published: (2004) -
Τουρισμός και επισιτιστικές επιχειρήσεις της περιοχής του Ολύμπου η ισχύουσα κατάσταση, ο σχεδιασμός, η οργάνωση και οι προοπτικές τους: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κουτσιμάνης, Ελευθέριος
Published: (2008) -
Η ποιότητα των υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αργυρίου, Μιχαήλ
Published: (2014) -
Η ποιότητα υπηρεσιών στις πολύ μικρές και μικρές επισιτιστικές επιχειρήσεις μελέτη περίπτωσης νομού Φωκίδας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μοσχονάς, Στέλλιος
Published: (2006) -
Η ικανοποίηση των πελατών στο επισιτιστικό τμήμα ξενοδοχειακών τμήμα 4* η περίπτωση του Pharae Palace Hotel, Καλαμάτας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Λύκου, Αφροδίτη
Published: (2012)