Η ικανοποίηση του πελάτη, ως πρωταρχικός στόχος του σύγχρονου τραπεζικού μάνατζμεντ ολικής ποιότητας εργαλεία, τεχνικές και μέθοδοι: [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Λιόντου, Καλλιόπη
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2007
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/39E8D0CF4D042533C225732200351E16/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/39E8D0CF4D042533C225732200351E16/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC