The current female beuty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services = Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς /
Main Author: | Pagouropoulou, M. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Κυριαζόπουλος, Παν. Γ., Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo [Athens] :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2009.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 09/2009 |
Similar Items
-
Faith and Beuty : a theological aesthetic /
by: Farley, Edward
Published: (2001) -
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? : the case of mobile industry in Greece = Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια; : η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2006) -
The consumer choices and the privileges of loyalty cards : a case of Greek customers of supermarkets /
by: Babaliaris, George D.
Published: (2006) -
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services : the case of Greek market = Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας /
by: Καφετζής, Μάριος
Published: (2009) -
The impact of tourism on the balance of payments : a case study of Greece /
by: Pal Singh, Brij
Published: (1984)