academic year 2006-2008= scientific research papers of Management Information System Laboratory : Επιστημονικές-ερευνητικές εργασίες του Εργαστηρίου Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης: ακαδημαϊκά έτη 2006-2008/
Corporate Authors: | Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας., Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά |
---|---|
Other Authors: | Γιαννακόπουλος, Διονύσης |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
[Αθήνα] [Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα Πειραιά],
2009
|
Subjects: |
Similar Items
-
academic year 2003-2005= scientific research papers of Management Information System Laboratory : Επιστημονικές-ερευνητικές εργασίες του Εργαστηρίου Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης: ακαδημαϊκά έτη 2003-2005/
Published: (2009) -
Συγκριτική μελέτη μεταξύ των stakeholders της Εθνικής τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με την εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών της [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κιοπετσόγλου, Ελένη
Published: (2014) -
Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /
by: Γρηγορούδης, Ευάγγελος Θ., 1968-
Published: (2005) -
Factors affecting e-shop effectiveness Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των e-shop : the greek electronic market: η ελληνικη ηλεκτρονική αγορά/
by: Καλογεροπούλου, Αναστασία
Published: (2012) -
The complete guide to customer servise/
by: Lash, Linda M.
Published: (1989)