Factors affecting e-shop effectiveness Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των e-shop : the greek electronic market: η ελληνικη ηλεκτρονική αγορά/

Main Author: Καλογεροπούλου, Αναστασία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Kalogeropoulou, Anastasia
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/25F590C27A7AFFBCC2257AE8002872B5/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/25F590C27A7AFFBCC2257AE8002872B5/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC