Το brand Ελλάδα την περίοδο της κρίσης : η στάση του γερμανικού και του ρωσικού τύπου /
Main Author: | Παπαθάνου, Ελένη |
---|---|
Corporate Author: | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης |
Other Authors: | Πλειός, Γιώργος, επιβλέπων καθηγητής |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Subjects: |
Similar Items
-
Η εφαρμογή της σηματοδότησης προϊόντος (branding) στα πλαίσια του εθνικού κράτους/
by: Γκολφομήτσου, Γεωργία -
Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time /
by: Haig, Matt
Published: (2011) -
Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time /
by: Haig, Matt
Published: (2003) -
Branding in action : cases and strategies for profitable brand management /
by: Hankinson, Graham, 1947-
Published: (1993) -
Brand you /
by: Harris-Tuck, Liz
Published: (2008)