Η εφαρμογή της σηματοδότησης προϊόντος (branding) στα πλαίσια του εθνικού κράτους/

Main Author: Γκολφομήτσου, Γεωργία
Corporate Author: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Other Authors: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος, επιβλέπων καθηγητής
Format: Book
Language:Greek
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΜΔ 352.7 ΓΚΟ1ΠροβολήOPAC