Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μουσείου : μελέτη περίπτωσης:Βυζαντινό και χριστιανικό μουσείο /
Main Author: | Σταματέλου, Άρτεμις |
---|---|
Corporate Author: | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Μουσειακές Σπουδές" |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2005
|
Subjects: |
Similar Items
-
Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο μουσείο : μια κριτική προσέγγιση. το παράδειγμα του μουσείου Μπενάκη /
by: Βαμβακοπούλου, Βασιλική
Published: (2006) -
Στα παρασκήνια του μουσείου Η διαχείριση των μουσειακών συλλογών
by: Μπούνια, Αλεξάνδρα
Published: (2009) -
Η σημασία του προγραμματισμού-σχεδιασμού στη λειτουργία και ανάπτυξη ενός Μουσείου : το παράδειγμα του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας /
by: Λέστου, Ευαγγελία
Published: (2009) -
Η συμβολή του στρατηγικού σχεδιασμού στην ανάπτυξη ενός Μουσείου : Το παράδειγμα της Πινακοθήκης Αβέρωφ (Μέτσοβο) /
by: Μάντζιου, Παναγιούλα
Published: (2008) -
Η ενοποιημένη επικοινωνία μάρκετινγκ στις πολιτιστικές οργανώσεις : το παράδειγμα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο /
by: Ψαρρού, Μαρία
Published: (2006)