Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μουσείου : μελέτη περίπτωσης:Βυζαντινό και χριστιανικό μουσείο /

Main Author: Σταματέλου, Άρτεμις
Corporate Author: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Μουσειακές Σπουδές"
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : [χ.ό.], 2005
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΜΔ 069.068 ΣταΑ π 20051ΠροβολήOPAC