Skip to content
Toggle navigation
Language
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Find
Advanced
Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η σ...
Description
Cite this
Text this
Email this
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μουσείου : μελέτη περίπτωσης:Βυζαντινό και χριστιανικό μουσείο /
Main Author:
Σταματέλου, Άρτεμις
Corporate Author:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Μουσειακές Σπουδές"
Format:
Book
Language:
Greek
Published:
Αθήνα :
[χ.ό.],
2005
Subjects:
Μουσεία
>
Διοίκηση και οργάνωση
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Physical Description:
94 σ. ; 30 εκ.
Bibliography:
Βιβλιογραφία: σ. 79-83
Similar Items
Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο μουσείο : μια κριτική προσέγγιση. το παράδειγμα του μουσείου Μπενάκη /
by: Βαμβακοπούλου, Βασιλική
Published: (2006)
Στα παρασκήνια του μουσείου Η διαχείριση των μουσειακών συλλογών
by: Μπούνια, Αλεξάνδρα
Published: (2009)
Η σημασία του προγραμματισμού-σχεδιασμού στη λειτουργία και ανάπτυξη ενός Μουσείου : το παράδειγμα του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας /
by: Λέστου, Ευαγγελία
Published: (2009)
Η συμβολή του στρατηγικού σχεδιασμού στην ανάπτυξη ενός Μουσείου : Το παράδειγμα της Πινακοθήκης Αβέρωφ (Μέτσοβο) /
by: Μάντζιου, Παναγιούλα
Published: (2008)
Η ενοποιημένη επικοινωνία μάρκετινγκ στις πολιτιστικές οργανώσεις : το παράδειγμα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο /
by: Ψαρρού, Μαρία
Published: (2006)
×
Loading...