Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μουσείου : μελέτη περίπτωσης:Βυζαντινό και χριστιανικό μουσείο /

Main Author: Σταματέλου, Άρτεμις
Corporate Author: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Μουσειακές Σπουδές"
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : [χ.ό.], 2005
Subjects:
LEADER 01058nam a2200181 a 4500
001 1252299
005 20171111232655.0
008 071113s2005 gr erb 000 0 gre d
040 |a GrAtEKP.Geologia  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 069.068 
100 1 |a Σταματέλου, Άρτεμις 
245 1 0 |a Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μουσείου :  |b μελέτη περίπτωσης:Βυζαντινό και χριστιανικό μουσείο /  |c Άρτεμις Σταματέλου 
260 |a Αθήνα :  |b [χ.ό.],  |c 2005 
300 |a 94 σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 79-83 
650 1 7 |a Μουσεία  |x Διοίκηση και οργάνωση 
710 0 |a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Μουσειακές Σπουδές" 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd075f6c5ad134460dc4df  |c 998a  |d 945l  |e ΜΔ 069.068 ΣταΑ π 2005  |t 1  |x m  |z Books