Η ενοποιημένη επικοινωνία μάρκετινγκ στις πολιτιστικές οργανώσεις : το παράδειγμα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο /
Main Author: | Ψαρρού, Μαρία |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα,
2006
|
Subjects: |
Similar Items
-
Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο μουσείο : μια κριτική προσέγγιση. το παράδειγμα του μουσείου Μπενάκη /
by: Βαμβακοπούλου, Βασιλική
Published: (2006) -
Η σύγχρονη αντίληψη διαχείρισης μουσείων.Το παράδειγμα του μουσείου σύγχρονης τέχνης Άνδρου-Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρη και του μουσείου κυκλαδικής τέχνης-Ίδρυμα Νικολάου Π. Γουλανδρή/
by: Κουτσογιάννη, Ζαχαρούλα
Published: (2006) -
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή
Published: (1979) -
Η σημασία του προγραμματισμού-σχεδιασμού στη λειτουργία και ανάπτυξη ενός Μουσείου : το παράδειγμα του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας /
by: Λέστου, Ευαγγελία
Published: (2009) -
Πολιτιστικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μουσείου : μελέτη περίπτωσης:Βυζαντινό και χριστιανικό μουσείο /
by: Σταματέλου, Άρτεμις
Published: (2005)