Η ενοποιημένη επικοινωνία μάρκετινγκ στις πολιτιστικές οργανώσεις : το παράδειγμα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο /

Main Author: Ψαρρού, Μαρία
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα, 2006
Subjects:
LEADER 00845nam a2200157 a 4500
001 966969
005 20171111231434.0
008 060928s2006 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Ψαρρού, Μαρία 
245 1 2 |a Η ενοποιημένη επικοινωνία μάρκετινγκ στις πολιτιστικές οργανώσεις :  |b το παράδειγμα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο /  |c Ψαρρού Μαρία 
260 |a Αθήνα,  |c 2006 
300 |a 180 σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 106-114 
650 1 0 |a Μουσεία  |x Διοίκηση και οργάνωση 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccc5c36c5ad13446082e14  |c 998a  |d 945l  |e ΜΕΤ ΨΑΡ  |t 1  |x m  |z Books