Στρατηγική και μοντέλα προώθησης των πολιτιστικών οργανισμών το μοντέλο ''Μάρκετινγκ Ενεργητικής Δράσης'': [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Φιλοσίδου, Αθηνά |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_291C58F3E2068009C22578DF00336995/8EEB4BB600868A8BC225799C00388CC8/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσου υλοποίησης των στόχων των εθνικών θεάτρων ως πολιτιστικών κυττάρων στο ελληνικό και διεθνές πολιτιστικό τοπίο ο σχεδιασμός ενός πλάνου μάρκετινγκ ως μέσου βελτίωσης της θέσης του ΚΘΒΕ στο θεατρικό χώρο: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Τσανούκα, Πηνελόπη
Published: (2009) -
Η προώθηση της συμβολής των μουσικών συνόλων της ΕΡΤ στην πολιτιστική προβολή και διαπαιδαγώγηση μέσω του πολιτιστικού μάρκετινγκ [Διπλωματική διατριβή] /
by: Ζέρνου, Ιωάννα
Published: (2014) -
Θεωρία και πρακτική της διαχείρισης πολιτιστικών δραστηριοτήτων [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κουβάτη, Μαρία - Ελένη
Published: (2012) -
Η επικοινωνιακή στρατηγική της National Portrait Gallery [Διπλωματική διατριβή] /
by: Θεοδωράκη, Ελένη
Published: (2011) -
Σύγχρονες τάσεις στην επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών μελέτη περίπτωσης, το νέο Μουσείο της Ακρόπολης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Χατζημανώλη, Αδαμαντία Γ.
Published: (2014)