Στρατηγική και μοντέλα προώθησης των πολιτιστικών οργανισμών το μοντέλο ''Μάρκετινγκ Ενεργητικής Δράσης'': [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Φιλοσίδου, Αθηνά
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2011
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_291C58F3E2068009C22578DF00336995/8EEB4BB600868A8BC225799C00388CC8/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_291C58F3E2068009C22578DF00336995/8EEB4BB600868A8BC225799C00388CC8/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC