Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό/
Main Author: | Παπουτσή, Χριστίνα |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Μαυροπούλου, Σοφία, Στρογγυλός, Βασίλης, Νικολαραΐζη, Μάγδα |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/41447 |
Similar Items
-
Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε ένα παιδί με αυτισμό : με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών /
by: Μαργαρίτη, Γεωργία
Published: (2004) -
Νευροψυχολογική αξιολόγηση της παρεγκεφαλιδικής λειτουργίας σε παιδιά με αυτισμό/
by: Τσιφτζή, Φωτεινή
Published: (2006) -
Οι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξης/
by: Δέμη, Αικατερίνη
Published: (2013) -
Καλλιέργεια της αναστοχαστικής σκέψης υποψήφιων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής μέσα από τη χρήση αυτοβιογραφικού υλικού για τον αυτισμό/
by: Γεωργαντά, Ζωή
Published: (2012) -
Autism focus : the training workbook for professionals /
by: McKernan, Tom
Published: (2001)