Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό/

Main Author: Παπουτσή, Χριστίνα
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Μαυροπούλου, Σοφία, Στρογγυλός, Βασίλης, Νικολαραΐζη, Μάγδα
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2012
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/41447
LEADER 01696nam a2200289 a 4500
001 865090
005 20171111231310.0
008 120919s2012 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.94 
100 1 |a Παπουτσή, Χριστίνα 
245 1 3 |a Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό/  |c Παπουτσή Χριστίνα ; τριμελής επιτροπή Μαυροπούλου Σοφία, Στρογγυλός Βασίλης, Νικολαραΐζη Μάγδα 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2012 
300 |a 106 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. 
500 |a 1 CD-ROM. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 70-83). 
650 1 0 |a ΑΥΤΙΣΜΟΣ * 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ *  |x ΣΤΑΣΕΙΣ 
650 1 0 |a ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
700 1 |a Μαυροπούλου, Σοφία 
700 1 |a Στρογγυλός, Βασίλης 
700 1 |a Νικολαραΐζη, Μάγδα 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής  |u http://hdl.handle.net/11615/41447  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7c776c5ad13446fcc82b  |c 998a  |d 945l  |e CD-ROM THESIS 371.94 ΠΑΠ  |t 2  |x m  |z Books