Comprehension instruction : research-based best practices /
Corporate Author: | Guilford |
---|---|
Other Authors: | Block, Cathy Collins |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
New York:
Guilford,
c2002
|
Series: | Solving problems in the teaching of literacy
|
Subjects: |
Similar Items
-
Teaching word recognition : effective strategies fer students with learning difficulties /
by: O'Connor, Rollanda E.
Published: (2007) -
Η αξιολόγηση της φωνολογικής επίγνωσης στη σχολική ηλικία και η διερεύνηση της σχέσης με τις δυσκολίες χειρισμού του γραπτού λόγου/
by: Κωτούλας, Βασίλειος
Published: (2007) -
Κακοί αναγνώστες: γιατί;/
by: Fijalkow, Jacques
Published: (1999) -
Η μορφολογική και συντακτική επίγνωση ως δείκτες πρόβλεψης των αναγνωστικών δυσκολιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας/
by: Ρόθου, Κυριακούλα Μ.
Published: (2012) -
Learning disabilities : from identification to intervention /
Published: (2007)