|
|
|
|
LEADER |
01007nam a2200253 a 4500 |
001 |
857372 |
005 |
20171111231303.0 |
008 |
071130t2002 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 1572306920
|
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 428.43
|
245 |
0 |
0 |
|a Comprehension instruction :
|b research-based best practices /
|c edited by Cathy Collins Block, Michael Pressley
|
260 |
|
|
|a New York:
|b Guilford,
|c c2002
|
300 |
|
|
|a xiii, 414 p. :
|b fig., tabl. ;
|c 25 cm.
|
490 |
0 |
|
|a Solving problems in the teaching of literacy
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΝΑΓΝΩΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΝΤΙΛΗΨΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|x ΕΡΕΥΝΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
|x ΕΚΜΑΘΗΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *
|
700 |
1 |
|
|a Block, Cathy Collins
|
710 |
|
|
|a Guilford
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc7b7a6c5ad13446fc9843
|c 998a
|d 945l
|e 428.43 COM
|t 4
|x m
|z Books
|