Comprehension instruction : research-based best practices /

Corporate Author: Guilford
Other Authors: Block, Cathy Collins
Format: Book
Language:English
Published: New York: Guilford, c2002
Series:Solving problems in the teaching of literacy
Subjects:
LEADER 01007nam a2200253 a 4500
001 857372
005 20171111231303.0
008 071130t2002 gr r 000 0 eng d
020 |a 1572306920 
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 428.43 
245 0 0 |a Comprehension instruction :  |b research-based best practices /  |c edited by Cathy Collins Block, Michael Pressley 
260 |a New York:  |b Guilford,  |c c2002 
300 |a xiii, 414 p. :  |b fig., tabl. ;  |c 25 cm. 
490 0 |a Solving problems in the teaching of literacy 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
650 1 0 |a ΑΝΑΓΝΩΣΗ 
650 1 0 |a ΑΝΤΙΛΗΨΗ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |x ΕΡΕΥΝΑ 
650 1 0 |a ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ  |x ΕΚΜΑΘΗΣΗ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ * 
700 1 |a Block, Cathy Collins 
710 |a Guilford 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7b7a6c5ad13446fc9843  |c 998a  |d 945l  |e 428.43 COM  |t 4  |x m  |z Books