The effect of direct strategy instruction through reciprocal teaching on dyslexic EFL learners' reading comprehension and strategy use [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_BD16532E0036271BC2257AF400366F26/058DBC05E51D7AAFC2257AF4003AF5FA/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Internet
http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_BD16532E0036271BC2257AF400366F26/058DBC05E51D7AAFC2257AF4003AF5FA/?OpenDocument&ResortAscending=18Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο | - | 1 | Προβολή | OPAC |