|
|
|
|
LEADER |
01913nam a2200301 a 4500 |
001 |
847924 |
005 |
20171111231255.0 |
008 |
130122s2012 gr r 000 0 eng d |
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Κουτράκη, Ευστρατία
|
245 |
1 |
4 |
|a The effect of direct strategy instruction through reciprocal teaching on dyslexic EFL learners' reading comprehension and strategy use
|b [Διπλωματική διατριβή] /
|c Κουτράκη Ευστρατία
|
260 |
|
|
|a Πάτρα:
|b Ε.Α.Π.,
|c 2012
|
300 |
|
|
|a 1 Cd-rom (23 MB) :
|b σχήμ., πίν.
|
500 |
|
|
|a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών.
|
500 |
|
|
|a Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας.
|
500 |
|
|
|a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά.
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
650 |
1 |
0 |
|a Διατριβές, Διπλωματικές
|
650 |
1 |
0 |
|a Αγγλική γλώσσα
|x Μαθητές
|x Ανάγνωση
|x Δυσκολίες
|
650 |
1 |
0 |
|a Αγγλική γλώσσα
|x Μελέτη και διδασκαλία
|x Κατανόηση κειμένων
|
650 |
1 |
0 |
|a Αγγλική γλώσσα
|x Εκμάθηση
|
650 |
1 |
0 |
|a Αγγλική γλώσσα
|x Μελέτη και διδασκαλία
|x Δυσκολίες
|
650 |
1 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
1 |
0 |
|a Μαθητές, Δυσλεξικοί
|x Εκπαιδευτική αντιμετώπιση
|
650 |
|
7 |
|a Διπλωματικές διατριβές
|x ΑΓΓ
|
710 |
|
|
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|
856 |
4 |
0 |
|u http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_BD16532E0036271BC2257AF400366F26/058DBC05E51D7AAFC2257AF4003AF5FA/?OpenDocument&ResortAscending=18
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7a526c5ad13446fc5ff3
|c 998a
|d 945l
|e -
|t 1
|x m
|z Books
|