LEADER 01913nam a2200301 a 4500
001 847924
005 20171111231255.0
008 130122s2012 gr r 000 0 eng d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Κουτράκη, Ευστρατία 
245 1 4 |a The effect of direct strategy instruction through reciprocal teaching on dyslexic EFL learners' reading comprehension and strategy use  |b [Διπλωματική διατριβή] /  |c Κουτράκη Ευστρατία 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2012 
300 |a 1 Cd-rom (23 MB) :  |b σχήμ., πίν. 
500 |a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών. 
500 |a Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας. 
500 |a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μαθητές  |x Ανάγνωση  |x Δυσκολίες 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Κατανόηση κειμένων 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Εκμάθηση 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Δυσκολίες 
650 1 0 |a Δυσλεξία 
650 1 0 |a Μαθητές, Δυσλεξικοί  |x Εκπαιδευτική αντιμετώπιση 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΑΓΓ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_BD16532E0036271BC2257AF400366F26/058DBC05E51D7AAFC2257AF4003AF5FA/?OpenDocument&ResortAscending=18 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7a526c5ad13446fc5ff3  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books