Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (C.R.M.) στα ξενοδοχεία [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Φρίντζηλα, Ιωάννα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_9F9C1075C5426B15C22577BC0028C88F/6E9865BE84AE5BE1C225781C00370A68/?OpenDocument |
Similar Items
-
Ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων σε ξενοδοχεία πολυτελείας η περίπτωση της διεθνούς αλυσίδας Marriott: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Δελλής, Μιχάλης
Published: (2007) -
Η συμβολή της διεύθυνσης παραπόνων και προστασίας καταναλωτή του ΕΟΤ στην ικανοποίηση πελατών στα ξενοδοχεία της Ελλάδας ευρήματα απο τις αντιλήψεις των ξενοδόχων: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Καραγιώργος, Ευστάθιος
Published: (2009) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείων
by: Φιλιππίδης, Δημήτρης Α.
Published: (2001) -
Ξενοδοχειακή ψυχαγωγία και άθληση
by: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
Published: (1999) -
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
by: Καταραχιάς, Λάμπρος Ι.
Published: (1998)