Social media as astrategic marketing tool a case study from the Home Entertainment Industry: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Παχούντη, Ζωή |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Pahounti, Zoi |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/74DF28547347CA67C2257AE800299A77/?OpenDocument |
Similar Items
-
The use of social media as a marketing tool Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Λάγια, Παρασκευή
Published: (2012) -
The evaluation of social media effects on marketing communications [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κατζουράδη, Μαρία
Published: (2013) -
Social media and consumer behaviour Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτική συμπεριφορά : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σμπόνιας, Αθανάσιος
Published: (2012) -
Από την κρίση των ΜΜΕ στα social media: ένα νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης ; Λήδα Τσενέ
by: Τσενέ, Σπυριδούλα
Published: (2012) -
The adoption of social media marketing in the greek market Η υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο του μάρκετινγκ στην ελληνική αγορά : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Δόση, Χαρούλα
Published: (2014)