Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις συνδιδασκαλίας/
Main Author: | Παπανικολάου, Βασιλική Κ. |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Στρογγυλός, Βασίλης, Αβραμίδης, Ηλίας, Κακανά, Δόμνα-Μίκα |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/44629 |
Similar Items
-
Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος ως μέσον πρόσβασης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες σε τάξεις συνδιδασκαλίας/
by: Ρήγα, Πηνελόπη Κ.
Published: (2014) -
Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών, ως μέσο πρόσβασης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαίδευση/
by: Τσιούπλη, Δέσποινα Β.
Published: (2014) -
Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες "Βήματα ενσωμάτωσης"
by: Καπετανέας, Σταύρος
Published: (2002) -
Παιδαγωγικά και διδακτικά θέματα για παιδιά με "ειδικές" εκπαιδευτικές ανάγκες/
by: Βότσος, Ιωάννης
Published: (1993) -
Διαφοροποιημένη διδασκαλία σε τάξεις συνδιδασκαλίας/
by: Παπαδοπούλου, Μαρία Γ.
Published: (2014)