Η κατανόηση των μαθηματικών από παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση μέσω διαθεματικού - συνδυαστικού προγράμματος δραστηριοτήτων ειδικής και φυσικής αγωγής/

Main Author: Μαγγίνας, Ιωάννης
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού., Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Other Authors: Χασάνδρα, Μαρία Β.
Format: Book
Language:Greek
Published: Τρίκαλα: [χ.ό.], 2011
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςTHESIS 371.9 ΜΑΓ2ΠροβολήOPAC