|
|
|
|
LEADER |
01687nam a2200253 a 4500 |
001 |
809981 |
005 |
20171111231219.0 |
008 |
110627s2011 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.9
|
100 |
1 |
|
|a Μαγγίνας, Ιωάννης
|
245 |
1 |
2 |
|a Η κατανόηση των μαθηματικών από παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση μέσω διαθεματικού - συνδυαστικού προγράμματος δραστηριοτήτων ειδικής και φυσικής αγωγής/
|c του Μαγγίνα Ιωάννη ; [επιβλέποντες καθηγητές] Χασσάνδρα Μαρία, Ζήση Βασιλική, Θεοδωράκης Ιωάννης
|
260 |
|
|
|a Τρίκαλα:
|b [χ.ό.],
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 290 σ. :
|b γραφ., πίν. ;
|c 30 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 176-209).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *
|x ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
|
700 |
1 |
|
|a Χασάνδρα, Μαρία Β.
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
|
710 |
0 |
|
|b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc75506c5ad13446fb7044
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 371.9 ΜΑΓ
|t 2
|x m
|z Books
|