Η κατανόηση των μαθηματικών από παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση μέσω διαθεματικού - συνδυαστικού προγράμματος δραστηριοτήτων ειδικής και φυσικής αγωγής/

Main Author: Μαγγίνας, Ιωάννης
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού., Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Other Authors: Χασάνδρα, Μαρία Β.
Format: Book
Language:Greek
Published: Τρίκαλα: [χ.ό.], 2011
Subjects:
LEADER 01687nam a2200253 a 4500
001 809981
005 20171111231219.0
008 110627s2011 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.9 
100 1 |a Μαγγίνας, Ιωάννης 
245 1 2 |a Η κατανόηση των μαθηματικών από παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση μέσω διαθεματικού - συνδυαστικού προγράμματος δραστηριοτήτων ειδικής και φυσικής αγωγής/  |c του Μαγγίνα Ιωάννη ; [επιβλέποντες καθηγητές] Χασσάνδρα Μαρία, Ζήση Βασιλική, Θεοδωράκης Ιωάννης 
260 |a Τρίκαλα:  |b [χ.ό.],  |c 2011 
300 |a 290 σ. :  |b γραφ., πίν. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 176-209). 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *  |x ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 
700 1 |a Χασάνδρα, Μαρία Β. 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. 
710 0 |b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc75506c5ad13446fb7044  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.9 ΜΑΓ  |t 2  |x m  |z Books