Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις συνδιδασκαλίας/

Main Author: Παπανικολάου, Βασιλική Κ.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Στρογγυλός, Βασίλης, Αβραμίδης, Ηλίας, Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/44629
LEADER 01697nam a2200289 a 4500
001 844834
005 20171111231252.0
008 141217s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.9 
100 1 |a Παπανικολάου, Βασιλική Κ. 
245 1 2 |a Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις συνδιδασκαλίας/  |c Βασιλική Παπανικολάου ; επιβλέποντες καθηγητές Βασίλης Στρογγυλός, Ηλίας Αβραμίδης, Δόμνα Κακανά 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2014 
300 |a 113 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. 
500 |a 1 CD-ROM. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 87-97). 
650 1 0 |a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ * 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  |x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
700 1 |a Στρογγυλός, Βασίλης 
700 1 |a Αβραμίδης, Ηλίας 
700 1 |a Κακανά, Δόμνα-Μίκα 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης  |u http://hdl.handle.net/11615/44629 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc79f06c5ad13446fc4d20  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.9 ΠΑΠ  |t 2  |x m  |z Books