|
|
|
|
LEADER |
01697nam a2200289 a 4500 |
001 |
844834 |
005 |
20171111231252.0 |
008 |
141217s2014 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.9
|
100 |
1 |
|
|a Παπανικολάου, Βασιλική Κ.
|
245 |
1 |
2 |
|a Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις συνδιδασκαλίας/
|c Βασιλική Παπανικολάου ; επιβλέποντες καθηγητές Βασίλης Στρογγυλός, Ηλίας Αβραμίδης, Δόμνα Κακανά
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 113 σ. :
|b πίν. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a 1 CD-ROM.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 87-97).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
700 |
1 |
|
|a Στρογγυλός, Βασίλης
|
700 |
1 |
|
|a Αβραμίδης, Ηλίας
|
700 |
1 |
|
|a Κακανά, Δόμνα-Μίκα
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
|u http://hdl.handle.net/11615/44629
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc79f06c5ad13446fc4d20
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 371.9 ΠΑΠ
|t 2
|x m
|z Books
|