Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ικανοποίηση πελατών σε ξενοδοχειακούς ομίλους δειγματοληπτική έρευνα στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών: Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Ζελομοσίδης, Ιωάννης |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_C689714650E7236CC2257BAB00313BC1/0F3C37B38D37E825C2257C82003E3861/?OpenDocument&ResortAscending=7 |
Similar Items
-
Ποιότητα υπηρεσιών (service quality) ικανοποίηση πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα: έρευνα σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής/
by: Ξυδά, Μαγδαληνή
Published: (2008) -
Ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων σε ξενοδοχεία πολυτελείας η περίπτωση της διεθνούς αλυσίδας Marriott: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Δελλής, Μιχάλης
Published: (2007) -
Η ικανοποίηση των πελατών στο επισιτιστικό τμήμα ξενοδοχειακών τμήμα 4* η περίπτωση του Pharae Palace Hotel, Καλαμάτας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Λύκου, Αφροδίτη
Published: (2012) -
Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (C.R.M.) στα ξενοδοχεία [Διπλωματική διατριβή]/
by: Φρίντζηλα, Ιωάννα
Published: (2010) -
Η ποιότητα των υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αργυρίου, Μιχαήλ
Published: (2014)