Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/
Main Author: | Γεωργουλάκου, Ιωάννα |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Τζιβινίκου, Σωτηρία |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/42783 |
Similar Items
-
Σημειωτική και σχολικά εγχειρίδια Οι έννοιες του χώρου και του χρόνου στα εγχειρίδια της Ιστορίας και των Θρησκευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
by: Χριστοδούλου, Αναστασία
Published: (2007) -
Πρακτικός οδηγός για τις μαθησιακές δυσκολίες Ανίχνευση και παιδαγωγική αντιμετώπιση
by: Μπούκας, Δημήτρης
Published: (2007) -
Ο κριτικός γραμματισμός στα σχολικά εγχειρίδια της Γλώσσας για την Ε' Δημοτικού eng
Published: (2013) -
Αναπαραστάσεις της παιδικής ηλικίας στα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας του δημοτικού/
by: Δημητροπούλου, Ζαχαρένια Μ.
Published: (2014) -
Ο διδακτικός ρόλος του πειράματος στα σχολικά εγχειρίδια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
by: Ξανθίδου, Πηνελόπη Ι.
Published: (2014)