|
|
|
|
LEADER |
01665nam a2200253 a 4500 |
001 |
819830 |
005 |
20171111231228.0 |
008 |
140602s2014 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.9
|
100 |
1 |
|
|a Γεωργουλάκου, Ιωάννα
|
245 |
1 |
0 |
|a Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/
|c Γεωργουλάκου Ιωάννα ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Τζιβινίκου Σωτηρία
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 110 σ. :
|b πίν. ;
|c 30 εκ. +
|e 1 cd-rom
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 97-110).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)
|
650 |
1 |
0 |
|a ΓΛΩΣΣΑ
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)
|
700 |
1 |
|
|a Τζιβινίκου, Σωτηρία
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
|u http://hdl.handle.net/11615/42783
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc76b76c5ad13446fbb378
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 371.9 ΓΕΩ
|t 2
|x m
|z Books
|