Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/

Main Author: Γεωργουλάκου, Ιωάννα
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Τζιβινίκου, Σωτηρία
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/42783
LEADER 01665nam a2200253 a 4500
001 819830
005 20171111231228.0
008 140602s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.9 
100 1 |a Γεωργουλάκου, Ιωάννα 
245 1 0 |a Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/  |c Γεωργουλάκου Ιωάννα ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Τζιβινίκου Σωτηρία 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2014 
300 |a 110 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 cd-rom 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 97-110). 
650 1 0 |a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ * 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) 
650 1 0 |a ΓΛΩΣΣΑ  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) 
700 1 |a Τζιβινίκου, Σωτηρία 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής  |u http://hdl.handle.net/11615/42783  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc76b76c5ad13446fbb378  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.9 ΓΕΩ  |t 2  |x m  |z Books