Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/42783 |
Internet
http://hdl.handle.net/11615/42783Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | THESIS 371.9 ΓΕΩ | 2 | Προβολή | OPAC |