The purchasing behavior of greek households during the financial crisis in the supermarket and the spread of private labels against traditional brands [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Τοπάλογλου, Μαρία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Topaloglou, Maria |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_29BADBED3B8BDD4BC2257BA20032B201/9B91B555887D666AC2257C83003257BF/?OpenDocument |
Similar Items
-
Αλυσίδες supermarket /
by: Δελδήμου, Αναστασία Αθ.
Published: (2005) -
Αλυσίδες supermarket : [Σεπτέμβριος 2013] /
Published: (2013) -
Implementation of environmental responsibility on supermarkets in Greece Η εφαρμογή της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στα ελληνικά super market : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Τερζιάδου, Αικατερίνη
Published: (2013) -
Private label branding and the effects on food manufacturing companies Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και οι επιπτώσεις τους στις εταιρίες παραγωγής : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Γκαρμπούνη, Ελένη
Published: (2014) -
Σούπερ μάρκετ
Published: (2007)