LEADER 01485nam a2200301 a 4500
001 817231
005 20171111231226.0
008 140113s2013 gr r 000 0 eng d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Τοπάλογλου, Μαρία 
245 1 4 |a The purchasing behavior of greek households during the financial crisis in the supermarket and the spread of private labels against traditional brands  |b [Διπλωματική διατριβή] /  |c Maria Topaloglou 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2013 
300 |a 1 Cd-rom (1 MB) :  |b πίν., σχήμ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Consumer behavior 
650 1 0 |a Brand name products 
650 1 0 |a Brands 
650 1 0 |a Supermarkets 
650 1 0 |a Σούπερ μάρκετ  |z Ελλάδα 
650 1 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
650 1 0 |a Προϊόντα  |x Εμπορική ονομασία 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x MBA 
700 1 |a Topaloglou, Maria 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_29BADBED3B8BDD4BC2257BA20032B201/9B91B555887D666AC2257C83003257BF/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc76636c5ad13446fba304  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books