101 ways to really satisfy your customers /
Main Author: | Griffiths, Andrew, 1966- |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Crows Nest NSW, Australia :
Allen & Unwin,
2002.
|
Subjects: | |
Online Access: | http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0662/2003276974-b.html http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0662/2003276974-d.html |
Similar Items
-
Customer service training 101 : quick and easy techniques that get great results /
by: Evenson, Renee, 1951-
Published: (2005) -
Η εφαρμογή του customer relationship management στον ξενοδοχειακό κλάδο : η περίπτωση ξενοδοχείων της περιφέρειας Αττικής : [διδακτορική διατριβή] /
by: Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Published: (2017) -
Η εφαρμογή του customer relationship management στον ξενοδοχειακό κλάδο : η περίπτωση ξενοδοχείων της περιφέρειας Αττικής : [διδακτορική διατριβή] /
by: Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Published: (2017) -
Το μέλλον του ανταγωνισμού Συν-δημιουργία μοναδικής αξίας με τους πελάτες
by: Prahalad, C. K.
Published: (2006) -
Megaservice : 59 μυστικά στην εξυπηρέτηση πελατών /
by: Μαυροβουνιώτης, Μιχάλης Ι.
Published: (1998)