Ιστορική και διδακτική προσέγγιση του φαινομένου της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής και της συμβολής του Faraday προτάσεις για τη βελτίωση της διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Καλογεράκης, Βασίλειος |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/kfede/PageLibraryC22574B8003ABA4F.nsf/h_E1242F80175F8569C22574B8003B28A1/687BB8F937BF5DDCC22579C30055427C/?OpenDocument |
Similar Items
-
Η ιστορική σχέση μαθηματικών - φυσικής και προτάσεις για ένα διαθεματικό πλαίσιο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μαγαλιού, Μαρία
Published: (2010) -
Μεθοδολογία διδασκαλίας της φυσικής/
by: Παταπής, Σταμάτιος Κ.
Published: (1993) -
Φυσική : Αʹ λυκείου /
by: Μάζης, Αλκίνοος Ε.
Published: (1978) -
Πειραματική διδασκαλία φυσικής, στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε περιβάλλον μάθησης που υποστηρίζεται απο Η/ Υ/
by: Κουκουτσάκης, Αντώνης -
Φυσική/
by: Βολάνης, Αντώνιος Π.
Published: (1974)