Ιστορική και διδακτική προσέγγιση του φαινομένου της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής και της συμβολής του Faraday προτάσεις για τη βελτίωση της διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/kfede/PageLibraryC22574B8003ABA4F.nsf/h_E1242F80175F8569C22574B8003B28A1/687BB8F937BF5DDCC22579C30055427C/?OpenDocument |
Internet
http://class.eap.gr/LotusQuickr/kfede/PageLibraryC22574B8003ABA4F.nsf/h_E1242F80175F8569C22574B8003B28A1/687BB8F937BF5DDCC22579C30055427C/?OpenDocumentΒιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο | - | 1 | Προβολή | OPAC |