|
|
|
|
LEADER |
02200nam a2200385 a 4500 |
001 |
806625 |
005 |
20171111231215.0 |
008 |
100416s2010 gr r 000 b eng d |
020 |
|
|
|a 9780470590584
|q (electronic bk.)
|
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 540.71
|
245 |
0 |
0 |
|a Making chemistry relevant
|b strategies for including all students in a learner-sensitive classroom environment /
|c edited by Sharmistha Basu-Dutt
|
260 |
|
|
|a Hoboken, N.J.:
|b Wiley,
|c c2010
|
300 |
|
|
|a xiii, 289 σ. :
|b εικ.
|
500 |
|
|
|a Πρόκειται γιά ηλεκτρονικό βιβλίο (E-Book) το οποίο διατίθεται από το Διαδίκτυο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω του εκδοτικού οίκου Wiley και είναι προσπελάσιμο από το Internet μόνο από την Ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ.
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
504 |
|
|
|a Ευρετήριο: 283289.
|
505 |
0 |
|
|a Contents
|
505 |
0 |
|
|a Contributors
|
505 |
0 |
|
|a Preface
|
505 |
0 |
|
|a Editor Profile
|
505 |
0 |
|
|a 1. Philosophical, Cognitive, and Sociological Roots for Connections in Chemistry Teaching and Learning
|
505 |
0 |
|
|a 2. Chemistry and the Environment: A Sencer Model Course
|
505 |
0 |
|
|a 3. CORD's Applications in Biology/Chemistry: Teaching Science in the Context of Major Life Issues
|
505 |
0 |
|
|a 4. The Science of Terrorism: An Interdisciplinary Course for Nonscience Majors
|
505 |
0 |
|
|a 5. Chemistry for the Twenty-First Century: Bringing the "Real World" into the Lab
|
650 |
1 |
0 |
|a Chemistry
|x Study and teaching
|
650 |
|
4 |
|a Electronic-Book
|x Wiley
|
650 |
|
7 |
|a Διδακτική των φυσικών επιστημών
|x ΕΚΠ 63
|
650 |
|
7 |
|a Γενική και ανόργανη χημεία
|x ΦΥΕ 12
|
650 |
|
7 |
|a Εισαγωγή στις φυσικές επιστήμες
|x ΦΥΕ 14
|
700 |
1 |
|
|a Basu-Dutt, Sharmistha
|
710 |
|
|
|a Wiley, John and Sons
|
856 |
4 |
0 |
|u http://login.proxy.eap.gr/login?url=http://dx.doi.org/10.1002/9780470590591
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc74b56c5ad13446fb5a55
|c 998a
|d 945l
|e 540.71 BAS
|t 2
|x m
|z Books
|