The influence of service quality into customer retention in the mobile telephony sector : the case of the TIM company = Η επίδραση της ποιότητας των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση της εταιρείας TIM /

Main Author: Mega, E.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ., Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo [Athens] : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2007.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 06/2007

Similar Items