LEADER 02760nam a2200457 a 4500
001 2041521
005 20171112000041.0
008 070831s1997 gr erbi 001 0 eng d
020 |a 0226260127  |q (pbk.) 
020 |a 0226259919  |q (cl.) 
040 |a GrAtEKP.epikmme  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 381.309 730 904  |e AACR2 
082 0 |2 21η  |a 381.309730904 
100 1 0 |a Frank, Thomas,  |d 1925-1990 
245 1 4 |a The Conquest of cool :  |b business culture, counterculture, and the rise of hip consumerism /  |c Thomas Frank 
260 1 4 |a Chicago :  |b The University of Chicago Press,  |c 1997 
300 1 4 |a 287 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 0 4 |a Includes bibliographical references (p. 245-272) and index. 
504 0 4 |a Περιέχει ευρετήριο 
505 0 4 |a Acknowledgments 1. A Cultural Perpetual Motion Machine: Management Theory and Consumer Revolution in the 1960s 2. Buttoned Down: High Modernism on Madison Avenue 3. Advertising as Cultural Criticism: Bill Bernbach versus the Mass Society 4. Three Rebels: Advertising Narratives of the Sixties 5. "How Do We Break These Conformists of Their Conformity?": Creativity Conquers All 6. Think Young: Youth Culture and Creativity 7. The Varieties of Hip: Advertisements of the 1960s 8. Carnival and Cola: Hip versus Square in the Cola Wars 9. Fashion and Flexibility 10. Hip and Obsolescence 11. Hip as Official Capitalist Style. 
650 0 0 |a Marketing  |x History  |z United States 
650 0 0 |a Advertising  |x History  |z United States 
650 0 0 |a Advertising and youth  |x History  |z United States 
650 0 0 |a Consumer behavior  |x History  |z United States 
650 0 0 |a Subculture  |z United States 
650 0 7 |a Advertising 
650 0 7 |a Consumption 
650 0 7 |a History 
650 0 7 |a Διαφήμιση 
650 0 7 |a Κατανάλωση 
650 0 7 |a Ιστορία 
650 1 0 |a Μάρκετινγκ  |x Ιστορία  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής 
650 1 0 |a Διαφήμιση  |x Ιστορία  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής 
650 1 0 |a Διαφήμιση και νεολαία  |x Ιστορία  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής 
650 1 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά  |x Ιστορία  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής 
650 1 0 |a Υποκουλτούρα  |z Ηνωμένες Πολιτείες 
651 0 0 |a United States  |x Social conditions 
651 0 0 |a United States  |x Social conditions 
651 1 0 |a Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής  |x Κοινωνικές συνθήκες 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccd04e6c5ad1344609999e  |c 998a  |d 945l  |e 381.309730904 FRA  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd248c6c5ad1344610aa29  |c 998a  |d 945l  |e 381.309730904 FraT c 1997  |t 3  |x m  |z Books