Συγκριτική αξιολόγηση στρατηγικών-πρακτικών για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο : έρευνα πεδίου = Comparative assessment of strategies-practices for promoting the educational and social inclusion processes in the general kindergarten for children with special educational needs : a field research /
Main Author: | Φύσσα, Αριστέα Ι. |
---|---|
Corporate Authors: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. |
Other Authors: | Βλάχου, Αναστασία,, Αλευριάδου, Αναστασία,, Σταυρούση, Παναγιώτα, |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος :
[χ.ό.] ,
2015.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην προσχολική εκπαίδευση : εκπαιδευτικές πρακτικές και επιμέρους στρατηγικές προώθησης κοινωνικών και κοινωνικο-επικοινωνιακών δεξιοτήτων /
by: Φύσσα, Αριστέα
Published: (2005) -
Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες "Βήματα ενσωμάτωσης"
by: Καπετανέας, Σταύρος
Published: (2002) -
Education of exceptional children and youth/
by: Cruickshank, William M.
Published: (1958) -
Ψυχολογία ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/
by: Αντωνίου, Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Published: (2009) -
Κοντά στο παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
by: Στάθης, Φώτης Χρ.
Published: (2001)