Συγκριτική αξιολόγηση στρατηγικών-πρακτικών για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο : έρευνα πεδίου = Comparative assessment of strategies-practices for promoting the educational and social inclusion processes in the general kindergarten for children with special educational needs : a field research /

Main Author: Φύσσα, Αριστέα Ι.
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
Other Authors: Βλάχου, Αναστασία,, Αλευριάδου, Αναστασία,, Σταυρούση, Παναγιώτα,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2015.
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςCD-ROM THESI 371.904 6 ΦΥΣ1ΠροβολήOPAC
ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης1ΠροβολήOPAC