Η τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση : θεωρητική ανάλυση και πρακτικές εφαρμογές στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 1996 και του 2000 /

Main Author: Γεωργίου, Βασιλική
Corporate Author: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Other Authors: Χαιρετάκης, Μανώλης, επιβλέπων καθηγητής
Format: Book
Language:Greek
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΜΕΤ 659.193 2 ΓΕΩ1ΠροβολήOPAC