Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση: μια ποσοτική προσέγγιση για την Ελλάδα/

Corporate Author: Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων
Other Authors: Σαμαράς, Αθανάσιος Ν.
Format: Book
Published: Αθήνα: Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (I.O.M.), c2003
Series:Τετράδια Επικοινωνίας 4
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο Κύπρου - Ανοιχτό Πανεπιστήμιο ΚύπρουHE8700.76.G8T4 20031ΠροβολήOPAC